HI KIDS! TODAY IS Tuesday!
UNIT 6: A DAY OUT!
09/06/2020
|
STUDENT’S BOOK
Pg 69
1.- Listen and write.true or false ( Escucha y escribe verdadero o falso).
2.- Look at activity 1 and complete. ( Observa la actividad 1 y completa)
|
ACTIVITY BOOK
Pg 39
1.- Listen and circle ( Escucha y rodea)
2.- Read and complete ( Lee y completa)
|
06/2020
|
STUDENT’S BOOK
Pg 66
1. Chant ( Canta)
2.- Listen and answer ( Escucha y responde).
Pg 67
1.- Read and complete.Then make a postcard.( Lee y completa . Entonces haz una postal)
2.- Listen and repeat.( Escucha y repite)
3.- Listen and repeat. ( Escucha y repite)
Pg 68
1. Read and stick. Then, listen and number.( Lee y pega. Entonces , escucha y enumera).
Special project: draw in a piece of paper one day in a place you like. And another drawing that you are eating some food you like.( Proyecto especial:dibuja en un folio un día en un lugar que te guste y otro dibujo comiendo algo que te gusta).
|
ACTIVITY BOOK
Pg 38
8.- Look, order and complete the letter.( Observa, ordena y completa la carta)
9.- Circle the ing words. Then, complete and match.( Rodea las palabras con ing. Entonces, completa y une).
|
Week 26th- 29th
|
Student’s book
Pg 60
1.-Listen, point and repeat.Then match. ( Escucha, señala y repite. Entonces relaciona)
2.- Listen and chant. ( Escucha y canta)
3.- Look and write. ( Observa y escribe)
Pg 61
1.-Listen and circle.Then , listen and repeat. ( Escucha y rodea. Entonces, escucha y repite).
2.- Listen and sing . ( Escucha y canta).
Pg 62
1.-Listen and number. ( Escucha y enumera).
2. Read and stick. ( Lee y pega).
Pg 63,
1.- Listen and number. ( Escucha y enumera).
2.-Read and write the dinosaur. ( Lee y escribe el dinosaurio).
|
Activity book
Pg 34
1.- Look and match.Then, write and colour. ( Observa y relaciona .Entonces , escribe y colorea).
Pg 35
2.- Listen and number ( Escucha y enumera).
3.-Look at activity 2 and complete. ( Observa la actividad 2 y completa)
Pg 36,
4.Read and draw.Then colour the pictures. ( Lee y dibuja.Entonces colorea los dibujos).
5.- Look, order and write. ( Observa, ordena y escribe).
Pg 37
6.-Read and colour. ( Lee y colorea).
7.- Complete. Then, look and tick or cross. ( Completa .Entonces, observa y escribe tick or cross(x)).
|
Hi kids!
You have to study numbers 1- 30
Days of the week
Months of the year
UNIT 5
Hello kids, today is Tuesday!!!!
Familias, a partir de ahora colgaré las actividades a principios de semana para que así cada niñ@ vaya a su ritmo.
Audios del activity book
Si os registráis en la página https://www.go.richmonddigital.net/ con el código del libro, tendréis los audios de los libros.
Week 12th-14th
|
STUDENT’S BOOK
Pg 58
1.- Listen and circle.Then, listen again and stick. (Escucha y rodea.
Entonces, escucha de nuevo y pega).
2.- Draw and write about your hero. (Dibuja y escribe sobre tu
héroe).
|
Review. ( Repaso)
1.- Look and number . ( Observa y enumera)
2.- Read and match. ( Lee y une).
3.- Look and complete. ( Observa y completa). 4.- Listen and complete the words. Then draw. ( Escucha y completa las palabras. Entonces dibuja). |
Week 4th-8th
STUDENT'S BOOK
Pg 56
1.- Listen, point and repeat. ( Escucha, señala y repite).
2.- Listen and colour. ( Escucha y colorea).
3.- Listen and sing . ( Escucha y canta)
ACTIVITY BOOK, Pg 32
8.- Read and match. Then complete the fact file. ( Lee y une. Entonces completa la ficha ).
9.- Circle the c words . Then, complete and match. ( Rodea las palabras con c. Entonces, completa y une).
Pg 33
1.-Listen and number. ( Escucha y enumera ).
2.- Look and complete. ( Mira y completa).
Correct the activities
Student's book
Pg 53, 54
ACTIVITY BOOK
Pg 30,31
_____________________________________________________
WEEK 27TH- 30TH
STUDENT'S BOOK
Pg 56
1.- Listen, point and repeat. ( Escucha, señala y repite).
2.- Listen and colour. ( Escucha y colorea).
3.- Listen and sing . ( Escucha y canta)
Pg 57,
1.- Read and circle. Then complete your superhero fact file. ( Lee y rodea la opción correcta. Entonces completa tu ficha de superhéroe).
2.- Listen and repeat. ( Escucha y repite).
3.- Listen and repeat. ( Escucha y repite).
Pg 59
1.- Look and stick. Then, listen and write T (true) or F
(false).( Mira y pega. Entonces , escucha y escribe
T ( verdad) o F ( falso)).
2.- Read and complete. Then match. ( Lee y completa. Entonces une).
Remember
Clever
Strong
Tall
Fast
8.- Read and match. Then complete the fact file. ( Lee y une. Entonces completa la ficha ).
9.- Circle the c words . Then, complete and match. ( Rodea las palabras con c. Entonces, completa y une).
Pg 33
1.-Listen and number. ( Escucha y enumera ).
2.- Look and complete. ( Mira y completa).
Correct the activities
Student's book
Pg 53, 54
ACTIVITY BOOK
Pg 30,31
_____________________________________________________
WEEK 27TH- 30TH
STUDENT'S BOOK
Pg 53,
1.-Listen, point and repeat. Then , listen and number. ( Escucha, señala y repite. Entonces, escucha y enumera).
2.- Read, write and match. ( Lee , escribe y relaciona).
Pág 54-55
1.- Look and say the scene. ( Mira y y busca la escena).
2.-Listen to the story. ( Escucha la historia).
ACTIVITY BOOK,
PG 30
1,. Listen and match ( Escucha y relaciona).
2.- Look and write your opinion ( mira y escribe tu opinión).
Remember:
Fast-- rápido
Short --- corto
Scary--- asustado
Thin--- delgado
Tall--- alto
Clever-- inteligente
1.- Look and write. ( Mira y escribe).
2.- Look at activity 6 and complete the sentences. Then colour.
( Mira la actividad 6 y completa las oraciones. Entonces colorea.)
Correct the activities
Student's book
Pg 51,
1.-
2.-
Activity book, pg 29
1.-
2.-
- Scary
- Fast
- He's invisible
- She's strong
-------------------------------------------------------------------- Week 20th - 22nd April ( Semana del 20 al 22 de abril)
STUDENT'S BOOK
Pg 51,
1.- Listen and match . ( Escucha y une).
2.- Read and stick ( Lee y pega pegatinas).
Short and tall
Thin
Pg 52
1.- Listen and number ( escucha y enumera).
2.- Listen and sing ( escucha y canta).
ACTIVITY BOOK
Pg 29,
2.- Look, circle and write the number. ( Mira, rodea y escribe el número).
Remember He ( él)/ she ( ella)3.- Look and write.Then colour the pictures. ( Mira y escribe. Entonces pinta los dibujos).
Fast ... Rápido
Invisible... Invisible
Strong... Fuerte
Scary...
HAPPY WEEKEND!
Friday 17 th
Today is Friday !!! Hoy toca Listening ...
How are you today?
I am fine and you?
UNIT 5 : SUPERHEROES
What day is today? Today is..
What month is it? It is...
What season is it? it is...
How is the weather like?it is...
How do you feel? I am...
Draw the vocabulary in a piece of paper ( dibujar el vocabulario en un folio)
Activity book
p.28
1.- Look, circle and copy ( mira, rodea y copia la palabra correcta)
SUBJECT PRONOUNS
UNIT 4:ANIMALS EVERYWHERE!!!!
Os animo a buscar por el libro palabras en inglés...
Student's book
1.- Bird
2.- Bat
3.- Lizard
4.- Butterfly
5.- Duck
6.- Squirrel
7.- Frog
8.- Hedgehog
1.- Podemos dibujar y escribir el nombre.
2.- Podemos hacer un memory.
A frog can fly?
An elephant can jump?
A lion can swim?
A tiger can climb?
GO FIND OUT!
- Tiene los ojos grandes y puede ver por la noche.
- Puede volar por la noche.Es negro.
- Puede correr .Tiene grandes orejas.
Activity book
1,. Climb ( escalar)
2,. Fly ( volar)
3.- Run (correr)
4,. Jump ( saltar)
5.- Swim ( nadar)
6.- Sing ( cantar)
1.-¿ Puede cantar?
2.- ¿Puede escalar?
3.-¿Puede volar?
4.-¿ Puede correr?
1.- ¿ Puede cantar?
2.- ¿ Puede nadar?
3.- ¿ Puede volar?
4.- ¿ Puede saltar?
Remember ( recuerda) : can : puede / can't : no puede
What can you do?
Play a game!!
To play!
UNIT 3 : CLOTHES
EXAM UNIT 3, 10TH FEBRUARY
Remember: para el examen - números del 1-20
- vocabulario clothes
- sound /j/.
I ask the weather : Friday 14th February
clothes song!
ABC'S
CLOTHES
WORD SEARCH
Kids, now you can dance!:)
ResponderEliminar